Pura vida Bali! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu Pura vida Bali! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

Pura vida Bali!

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

10 April 2015 | Indonesië, Seminyak

Goedenavond lieve mensen!

Na lang naar deze reis te hebben uitgekeken zijn Steef en ik na een lange vlucht aangekomen in het prachtige groene Bali! Het overtreft al onze verwachtingen... Rijk aan cultuur & natuur én heerlijke culinaire gerechten voor deze twee bourgondiërs! (van wie zou ik dat toch hebben... ;-)

Onze eerste stop is Seminyak, gelegen nabij het drukke Kuta vol dronken Aussies! Het appartement is werkelijk waar prachtig! 's nachts nemen we graag nog een plons in ons private pool inclusief Bintang bier voor de man en een Amaretto met ijs voor de dame. Genieten, pura vida!

Vanochtend wilden we heeel vroeg gaan surfen, maar de jetlag was ons - maar vooral Steef - de baas haha. Dus 5 minuten voor het ontbijt meneertje ontwaakt uit z'n coma :-)
Na een goed vers nasi goreng ontbijtje inclusief verse fruities, zijn we gaan surfen! Geen aanrader voor mensen met hoogtevrees haha, golven zijn minstens 4 meter hoog.

De dag afgesloten met een bezoekje aan Tanah Lot, de mooiste tempel aan zee met zonsondergang. Ongeveer een uurtje rijden met onze privéchauffeur Ketut, chaos on the road! Eenmaal wilde vriendlief een foto van Freddie maken, waarna vervolgens heel Bali met me op de foto wilde! Run Freddie, run! Wegwezen dus!

Kortom, we zijn nu al verliefd geworden op dit fantastische land!
Geniet van de zon in ons kikkerlandje!
X