Queen of the jungle - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu Queen of the jungle - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

Queen of the jungle

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

09 Juli 2010 | Thailand, Singburi

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een teken van leven gaf, dus bij deze I'm still alive! Deze keer ook helaas een langer verhaal, dus vooral niet verder lezen ;) Vorige week heb ik, (jawel), bij de monniken geslapen en gemediteerd haha, een bijzondere ervaring, maar mediteren in kleermakerszit is niet voor stijve harken zoals ik weggelegd.. Een monnik zat me dan ook heel de tijd uit te lachen, aangezien ik om de 5 min van positie veranderde ;) Afgelopen weekend Bangkok onveilig gemaakt, wauw! Hotel geboekt op Kho Sam Road, waar alle backpackers verblijven en 's middags met de groep een fietstocht door de meest onmogelijke straten in Bangkok. Natuurlijk heb ik ook als een debiel op de tafel staan juichen en heel de Ierse kroeg (met HEEL VEEL NEDERLANDS VOLK) op z'n kop gezet na de overwinning op Brazilie. Jezus, wat was dat gaaf! Alhoewel ik ook graag met jullie de polonaise had willen doen ;), maar iedereen in het oranje in Bangkok heeft ook wel wat (Inclusief Guus Meeuwis-muziek in de bar!) Verder, nog opgelicht door de tuktukchauffeur en 's nachts zijn we met een paar mensen naar de pingpongshow geweest...... (geen details, google maar.. hahaha) Deze week verbleef ik in de jungle, watervallen beklommen, bijna doodervaringen overwonnen, en kan nog steeds niet geloven dat we geen veiligheidskabel of iets hadden, dus mam pap, wees blij dat ik niet naar beneden ben gedonderd, want die Thaise rangers hadden me nooit op tijd op kunnen vangen! Maar ik moet toegeven, de jungle is zo intens mooi, dat ik het niet eens kan beschrijven... 3 dagen in de jungle geslapen in een tentje en een tent verder sliep de 62-jarige Belg meneer Goes.. En die oude man, heeft me 3 NACHTEN wakker gehouden met z'n hangbuikzwijn-gesnurk.. Ik erger me dood aan hem, hij praat te veel, hij maakt 200 foto's op een dag van alleen maar kinderen.. Er zit een steekje los bij de man, maargoed dat terzake. Ook heeft Fre een berg beklommen waar je U tegen zegt (37 *C, super stijl, enge trapjes etc. etc.) na 1,5 uur de top bereikt en voor het eerst na 3 dagen had ik bereik op m'n telefoon... en toen ik hoorde dat NL zondag in de finale staat.. hebben we staan gillen en staan springen van geluk! Dus, de tocht was nog ergens goed voor gelukkig. Tot slot moet ik nog even kwijt,dat ik onder de mosquito-bites zit en sloten met codes haat, voor de 2e keer hebben ze 'm open moeten breken, omdat ik weer eens niet zo slim was geweest.... Dit weekend terug naar Bangkok, om ons kikkerlandje opnieuw te supporten, want zonder Fre geen feestje! En volgende week verblijf ik heeel de week op het strand hihaaa, nog bruiner worden.

Viva Hollandia!

Liefs, X
Foto's: http://picasaweb.google.com/104714350694166372051/Thailand#

  • 09 Juli 2010 - 15:19

    Marieke:

    Freddiee!
    Weer een leuk verhaal! Klinkt echt super :D!!
    Nederland staat op z'n kop... moedig daar zondag maar flink aan!!
    We contacten!
    xxxxxx

  • 10 Juli 2010 - 08:27

    Bo:

    Fred!!
    Het lijkt of je het nog steeds naar je zin hebt ;)
    Klinkt allemaal erg goed! ben benieuwd naar al je spannende verhalen. Leuke foto's ook! moedig ons kikkerlandje maar eens goed aan zondag!!

    Kusje van je friend from URP ;)
    xxx

  • 10 Juli 2010 - 08:30

    Carmen:

    HAAAA BEEST

    Klinkt alsof je het daar naar je zin hebt ;) SUPER ZEKER!
    Vet dat wij jou in thailand volgen, en jij volgt nederland in afrika!
    Lot's of fun! xxxxxx

  • 12 Juli 2010 - 08:05

    Diniette Konings:

    ha Fred.
    Geweldig wat jij allemaal meemaakt. Sorry voor het late reageren, maar druk met opa en Wish. ik merk dat je echt geniet van alle belevenissen daar, het zal allemaal wel veel indruk op je maken. Straks weer acclimatiseren als je weer thuis bent. Maar nu nog volop genieten van het moois in Thailand. Foto's zijn super. Reisverslagen leuk en humoristisch. Ik wens je namens de fam. konings nog heel veel plezier en ondanks verlies van Nederland WK een hele fijne tijd daar. gr. je liefste tante Jetje.

  • 12 Juli 2010 - 10:16

    Papa En Mama:

    Hé lieverd!!!

    Wat een geweldige belevenissen! En nu lekker aan het strand relaxen! Jammer dat nl.verloren heeft maar laat dat de pret niet drukken!Genieten!! veel liefs vanuit een benauwd,onweer- en regenachtig... met bakken uit de hemel
    vallend... Erp
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Juli 2010 - 11:20

    Anne:

    Yes,foto's!

    Ik kijk iedereen dag eventjes op deze site om te kijken of er een verhaaltje staat haha!

    Komt gewoon omdat jij hier niet bent fred,daarom heeft nederland niet gewonnen,zonder jou support hier!
    Nu moet ik erp kermis onveilig gaan maken zonder jou haha,zou wel 'n borreltje op je drinken samen met ton en sander dinsdag op de kermis!

    Heeeeeel veel plezier nog!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Thailand

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Time to go.

20 Juli 2010

Foto's!

17 Juli 2010

Koh Samet

09 Juli 2010

Queen of the jungle

28 Juni 2010

Liefs uit Thailand.
Frédérique

Actief sinds 13 April 2010
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 11341

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 26 April 2015

Bali

18 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand

Landen bezocht: