Liefs uit Thailand. - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu Liefs uit Thailand. - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

Liefs uit Thailand.

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

28 Juni 2010 | Thailand, Singburi

Hee lieve mensen!
Hoe is het daar aan de andere kant van de wereld? ;) Hadden jullie ook de goal van Engeland gezien, die niet telde, maar er volgens ons DUIDELIJK in zat.. haha maargoed.
Ik heb een topweekend gehad!
Ik en de meiden hadden een eigen tripje geregeld, namelijk naar 't Erawan National Park, ook wel bekend als: the 7th steps waterfalls...
Om 6 uur vertrok onze taxi MET airco, aangezien we 4 uur lang moesten reizen om op plaats van bestemming te komen.. Gelukkig hadden we ook een groot tvscherm, en hebben we urenlang Prison Break gekeken, en nu snap ik ook waarom mensen verslaafd zijn aan die serie.. Mam, pap... ZO gaaf!
Ook heb ik die ochtend met Lieke & Sarah heel veel ballonnen opgeblazen achterin de taxi, want Annieck was jarig... :D Taart, ballonnen, kadootjes en een kaart, dus een en al gezelligheid!
Aangekomen bij 't Erawan National Park, begon ik meteen de tourist uit te hangen.. aapjes, vlinders en de natuur fotograferen haha zodat jullie een beetje een indruk krijgen.. We moesten 1,5 km omhoog klimmen (en dan bedoel ik over rotsblokken, trapjes, bruggen) een wandeling waarvan ik dacht dat ik 'm niet zo overleven... pfff na 10 minuten zag iedereen eruit als een verzopen hond (helaas niet door de regen) Na de zware tocht, hadden we onszelf beloond met friet en hamburgersss... Want, moet nog 6 weken zien te overleven op rijst. (Bel, ze hebben hier ook Nutella trouwens in de supermarkt haha, moest meteen aan jou denken) Gelukkig hadden ze voor mij pindakaas in de schappen gezet, en deze is nu alweer bijna op.. ('s morgens eten we warm... bluh)
Verder wil ik het niet te lang maken, want ga niet iedere gebeurtenis / detail beschrijven ;)
Tijd om Holland te supporten!
:D Liefs X

Foto's : http://picasaweb.google.com/104714350694166372051/Thailand#

• 29 Juni 2010 - 09:18

Anne:

Je bent niet bij te houden met de verhaaltjes fred,wat ben je toch actief;)

Jij verveeld je daar niet dat lees ik wel:D
    Pas toen ik was stappen kwam het liedje ademnood, ik denk SNEL SNEL fredje bellen,maar kwam er al snel genoeg achter dat ik er helaas alleen van moet genieten haha..als je terugkomt dan gaan we snel uit op ademnood;)

x

• 29 Juni 2010 - 18:11

Suze:

Ooooo, wat heb jij het heerlijk!!

Geniet ervan xx

• 30 Juni 2010 - 12:31

Fred:

haha, moet ook Ann! het is hier om 19 uur al donker, dus moet iets te doen hebben he! Oooh , wist je dat ik heel vaak Ademnood luister hier haha.. en in de bar, sluit ik m'n Ipod aan op de boxen, met allemaal foute hitjes.. Genieten dus!
    Liefs, X

• 06 Juli 2010 - 17:30

Thea:

Hoi Fred, net nog even je verslagen zitten lezen en foto's zitten kijken, meid wat is 't daar mooi,geweldig. Geniet ervan, wij werken wel en denken af en toe aan jou. Ben heel benieuwd als je weer thuis bent naar al die avonturen.
    Groetjes en liefs van je appie collega Thea