Time flies when you're having fun. - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun. - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun.

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

25 Juni 2010 | Thailand, Singburi

Sawadee kaa!

Zo, de eerste week zit er alweer op!
Time flies when you're having fun ;)
Nederland begint langzamerhand te vervagen en Thailand wordt iedere dag mooier en warmer. Precies een week geleden zwaaiden pap en mam me nog uit met tranen in hun ogen (en ik vervolgens ook) en nu zit ik ver ver verrr van jullie vandaan!

Gisteren hebben we een schooltje bezocht, en pap ik ben op slag verliefd geworden... ja helaas, toch wel een Thai.. 1.50 m en 8 jaar oud.
Ik werd ontzettend gelukkig van al die vrolijke gezichten en heel even voelde ik me weer juf. 's Middags hadden we Thaise kookles... erg leuk, maar ik had iets te veel groene peper in m'n salade gedaan, waardoor m'n lichaamstemperatuur vervolgens naar 250 graden steeg..
De Thaise bevolking hier houdt van erg spicy, en blijkt goed te zijn voor de lijn.. Dus wie zin heeft ;)

's Avonds zouden we met een paar mensen NL - KAMEROEN kijken, maar uiteindelijk zat ik gezellig met alleen m'n grootste muggenvriendjes voor de buis van 1.30 tot 3.30 uur. De rest was in slaap gevallen :(

Vandaag zijn we naar Lopburi geweest, waar de stad al honderd jaar wordt beheerd door apen. Ze lopen door de hele stad, over de elektriciteitsmasten.. 't leek wel een film. In Lopburi hebben we een tempel bezocht, waar je kon kiezen uit drie trappen: geluk, liefde en geld, deze moest je in een adem oprennen, dit zou geluk brengen..
Een keer raden welke trap ik heb gekozen....

Na 't tempelbezoek zijn we aapjes wezen voeren!!!! Vervolgens kwam er eentje op m'n schouder zitten haha, super gaaf!

De introductieweek zit er nu op..
Vanavond gaan we naar de bar tegenover ons verblijf. Dus pap, deze keer hoef je me niet te komen ophalen in geval van nood ;) Dit weekend gaan we naar het Erawan National Park, ook wel de zevende waterval genoemd.. 1,5 km omhoog klimmen en genieten van watervallen, ongerepte natuur en aangename verkoeling.

Fijn weekend allemaal,
en geniet van het warme weer in Holanda! (Heb wat zon die kant opgestuurd, want ik ging van m'n stokje)

PS. Nieuwe foto's : http://picasaweb.google.com/104714350694166372051/Thailand#

Liefs X
Fre

• 25 Juni 2010 - 14:15

Bo:

Hey Freddie!
    Leuk om je verhalen te lezen. Je foto's geven ook een erg goed beeld van je verblijf daar. Ik word jaloers!!! Mis je toch wel hoor:( maar nog ff doorbikkelen en dan komt alles goed haha..

veel plezier nog daar en geniet ervan!

xxx Bo

• 25 Juni 2010 - 22:27

Lot:

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffff!!!!!! wat een vette foto's en wat heb jij al veelgezien!!! te gek zeg!! geniet maar lekker... xxxx lot

• 27 Juni 2010 - 10:15

Anne:

Het klinkt weer allemaal super leuk fred!

I'm jealous:(
    Ik ga weer je fototjes kijken!

x Anne