Koh Samet - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu Koh Samet - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

Koh Samet

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

17 Juli 2010 | Thailand, Singburi

Lieve mensen!

Daar ben ik weer... opnieuw wil ik jullie bedanken voor alle lieve berichtjes en reacties! Erg leuk!
Deze week heb ik vertoefd op het eiland Koh Samet... maar voordat we daar naar toe gingen, hebben we weer een nacht in Bangkok doorgebracht... Er werd namelijk een groot ORANJEFEEST georganiseerd inclusief kroketten en frikandellen.. (en daar zegt Fre geen nee tegen, aangezien ik na 4 weken wel een beetje klaar ben met die rijst) ;) Het oranjegevoel was overduidelijk aanwezig.. Zoveel mensen, met alleen het oog op de bal en de belachelijke scheids.. Die moeten ze van mij trouwens per direct afschieten.. Bal gehakt!

Na het verlies een tuktuk naar ons cheap hostel genomen... en dat was de ergste rit van m'n leven... Meneer tuktuk, gaf vol gas over een brug, waardoor we met vol geweld door de lucht vlogen en m'n stuitje nog net niet had gebroken... Hij maakte er duidelijk een wedstrijdje van.. want bij aankomst gaf ie me een big smile.. Just 9 minutes!
Waarop ik wat mompelde en amper kon lopen haha, pffff.... n-o-o-i-t m-e-e-r.

De volgende dag naar Koh Samet vertrokken, weer 5 uur in een minibusje... en vervolgens nog een half uur met een kotsmisselijkmakende boot.. Ik zag veel levende gezichten veranderen in groen en geel haha. En toen.... zag ik paradijs... Ons appartementje nog geen 30 meter van het strand af... zon, zee, wit strand.. wat wil je nog meer! Iedere avond was er een vuurshow, en ik heb ook meegedaan en door vuur gesprongen (jajaaa, wie had dat nou gedacht van deze grote angsthaas) :D Ook was er een hele gave band, met wie ik gisteravond heb opgetreden in een overvolle discotheek.. Was echt heel erg gaaf!
Het was een topavond!
Nu heerlijk weekend en uitrusten in Singburi... maandag begin ik in het weeshuis.

PS. Foto's volgen, dat wil hier niet lukken in internetcafe... dus jullie moeten helaas nog geduld hebben..

Liefs, en een dikke kus
uit het regenachtige Singburi.

  • 17 Juli 2010 - 15:25

    Carmen:

    Ha scheet!
    Lekker, diet tuktuk! Kun je nog zitten? ;-) Je hebt in elk geval de dagen daarna the good life geleefd op Koh Samet zo te horen!! Ben heel benieuwd naar de foto's!
    De komende 2 weken lees ik je messages via deze site even niet, want dan zitten je mates in Tunesie hihi!
    De tijd gaat snel, dat merk je vast! Dus geniet er nog van Freddie!
    xxxxx en tot over een grote 3 weken alweer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Thailand

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Time to go.

20 Juli 2010

Foto's!

17 Juli 2010

Koh Samet

09 Juli 2010

Queen of the jungle

28 Juni 2010

Liefs uit Thailand.
Frédérique

Actief sinds 13 April 2010
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 11340

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 26 April 2015

Bali

18 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand

Landen bezocht: