59 days left . - Reisverslag uit Erp, Nederland van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu 59 days left . - Reisverslag uit Erp, Nederland van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

59 days left .

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

20 April 2010 | Nederland, Erp

Hallo allemaal!

Nog even... en dan zit ik als het goed is aan de andere kant van de wereld! Om mij stiekem in de gaten te houden (hè pap en mam) en voor iedereen die me gaat missen en benieuwd is hoe het in m'n uppie vergaat, kun je al mijn verhalen en avonturen hier terug lezen!

Ik heb er zin in!

Liefs,
Frédérique


PS. Foto's zet ik online op:

http://picasaweb.google.com/104714350694166372051





  • 21 April 2010 - 09:27

    Carmen :

    Fredster! Je bent nog niet eens weg, en we mogen nu al genieten van je berichten! Bereid je maar vast voor, op de voorbereiding die je krijgt van je friends ;-) En denk natuurlijk aan jezelf! Dikke kus

  • 01 Mei 2010 - 12:40

    Anne:

    Fredje, dat kan niet hoe moet het dan met onze ademnood..
    Ik vind dat jij dat daar maar is aan die thaise moet laten horen wat echte muziek is en neem gewoon de single mee,kun je daar toch 'n beetje aan me denken haha!

    Maaaaar gelukkig kom je op mijn verjaardag weer terug,kan je meteen gaan party'en en ik verwacht natuurlijk wel n mooi cadeautje he, haha grapske!

    Nou je bent er nog wel eventjes dusse,we gaan zeker nog van te voren onze talenten showen!

    xanne

  • 11 Mei 2010 - 15:44

    Maike:

    Ow, ow, ow..Wat heb ik er zin in! Heb vanmiddag een harem broek gekocht..Jawel, een harembroek:P! Voor in het klooster?! Lekker losjes, niet te warm en enigszins 'charmant':P..Hopelijk tot in Thailand! Liefs

  • 30 Mei 2010 - 10:46

    Maike:

    Mehn oh mehn, ik kan niet wachten ouwe!!

    Heb er zo zin in, prikjes en alles al gehad, dus ben er helemaal klaar voor!

    Heb jij trouwens al andere mensen leren 'kennen' die meegaan?! Ik nog niet, maar hoop zéker dat ik jou nog even zal zien daar!!

    Liiiefs

  • 02 Juni 2010 - 15:33

    Bo:

    nog maar een goeie 2 weken en dan ga je me zomaar verlaten:( ik ga je iniedergeval wel missen! maar wens je alvast heeeeeeeeel veel plezier!

    xxxx Bo

  • 07 Juni 2010 - 15:05

    Suze:

    Hee,
    Hoorde van Carmen van je plannen! ik ben jaloersss, ga zeker je verhaaltjes bij houden!

    Heel veel plezier en geniet, geniet, geniet!
    xx

  • 12 Juni 2010 - 17:30

    Marieke:

    Fred! Men, over 6 dagen ben je gewoon al vertrokken! Geluksbal!!
    Maaar donderdag gaan we er nog even een super gezellig avondje van gaan maken!!!!

  • 13 Juni 2010 - 12:17

    Nadine :

    Hee Frederique,

    Wat geweldig dat je naar Thailand gaat!! Ga je zeker volgen, alvast heeeeeel veel plezier :D

    XXX Nadine

  • 17 Juni 2010 - 15:53

    Papa En Mama:

    Lieve schat....
    Bijna is het zover...jouw reis naar Thailand waar je zo voor gespaard en naar toegeleefd hebt. Morgen gaat jouw avontuur beginnen! We laten jouw gaan omdat jij dit zo graag wilt! Liefhebben is ook stukje bij beetje loslaten! Dat is niet makkelijk voor ons..maar wij wensen jou een geweldige,interessante fijne, gezellige en leerzame reis toe!Pas goed op jezelf en wees voorzichtig! We gaan je ontzettend missen!!
    Kom veilig weer thuis!
    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Erp

Thailand

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Time to go.

20 Juli 2010

Foto's!

17 Juli 2010

Koh Samet

09 Juli 2010

Queen of the jungle

28 Juni 2010

Liefs uit Thailand.
Frédérique

Actief sinds 13 April 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 11337

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 26 April 2015

Bali

18 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand

Landen bezocht: