The last night. - Reisverslag uit Erp, Nederland van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu The last night. - Reisverslag uit Erp, Nederland van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

The last night.

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

18 Juni 2010 | Nederland, Erp

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover... haha zelf kan ik het nog niet bevatten dat ik straks alleen in 'n Chinees vliegtuig zit, maargoed heb wel 't voordeel dat ik daarna bij aankomst vloeiend Chinees spreek.. (Niet dat ik daar iet aan heb in Thailand haha, anyway)

Ik heb echt een top afscheidsavondje gehad samen met m'n vriendinnetjes, (die me geblinddoekt in de auto stopten... en verrasten me vervolgens met een overheerlijk Italiaans etentje!) Was erg gezellig, nogmaals super bedankt voor deze leuke avond.. En dat dagboek met onze foto's en verhalen, ga ik zeker bijhouden ladies!
Bij deze wil ik trouwens iedereen even bedanken, voor alle lieve krabbels en kaartjes etc...

Voordat ik ga slapen, MOET ik nog voor de laatste keer GTST terugkijkenik, jaaaa ook IK ben weer sinds een paar maanden verslaafd! Misschien ga ik dat nog wel 't meest missen... (grapje mam)

Ik slaap de komende uren nog niet geloof ik, want vol verwachting klopt mijn hart...

Ik ga jullie allemaal missen,
maar jullie mij ongetwijfeld meer hihi. En Carmen, ik zal een zakdoek mee terug nemen ;) Idee?

Liefs,
driekje

• 18 Juni 2010 - 09:20

Maud :

Hee lieve Freddie

Spannend!! Het is bijna zoverrr! :)
    Ik denk aan je! Ga ervan genieten, lekker ontspannen meid! Dat heb je wel verdiend!!