Chinese Airlines - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu Chinese Airlines - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Frédérique Boomen - WaarBenJij.nu

Chinese Airlines

Door: Frédérique

Blijf op de hoogte en volg Frédérique

19 Juni 2010 | Thailand, Singburi

Zo, daar zit ik dan helemaal alleen in het vliegtuig tussen gvoornamelijk Chinezen en Pekinezen (zie het verschil niet) Ze draaien hier aan boord echt rampzalige begrafenismuziek, dus heb meteen m'n Ipod gepakt en K3 opgezet ;)
Opvallend is dat ze hier slippers uitdelen, alleen heb ik ze nog niet ontvangen van mevrouw Ching Chang Hai. Onee, het blijken pantoffels te zijn! Ideaal, gooi ik die zware bergschoenen ook meteen uit, zodat het hele vliegtuig kan meegenieten van de meest aangename geur afkomstig uit pittoreske Erp! Jammergenoeg geen "Telegraaf", maar een Chinese versie daarvan, dus dat wordt nog leuk

(Een paar uur later)
6 uur vliegen zit er al op, oftewel: BEN PAS OP DE HELFT! Het is hier ijskoud en de helft loopt met mondkapjes op, terwijl ik ze nog heb proberen duidelijk te maken dat ik geen enge ziektes heb, maar tevergeefs. Moet toegeven dat ik een best relaxte zitplaats heb, (voor degene die van details houden: rechts van het vliegtuig, 3e stoel naar links om precies te zijn) De stoel naast me is vrij en daarnaast zit een aardige Frans meisje. We hebben een beetje gekletst en dat was best gezellig, jammergenoeg ligt madame de halve tijd in coma. Dus staar ik zo nu en dan naar de thuisbioscoop van Chinese Airlines.
Een paar minuten later, lig ik net als de Francaise in coma..

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Thailand

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2010

Time to go.

20 Juli 2010

Foto's!

17 Juli 2010

Koh Samet

09 Juli 2010

Queen of the jungle

28 Juni 2010

Liefs uit Thailand.
Frédérique

Actief sinds 13 April 2010
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 11340

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 26 April 2015

Bali

18 Juni 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand

Landen bezocht: